Dermitellas

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

SPLOŠNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI

Dobrodošli na spletni strani www.chicatella.si. Ponujamo Vam svoje storitve skladno z zakonodajo, Splošnimi pogoji poslovanja in pogoji za uporabo spletne strani, določenimi v tem besedilu.

S spletno stranjo www.chicatella.com (v nadaljevanju kot »spletna stran«) upravlja: PRODAJA IN STORITVE AdviseMyStyle, d.o.o., Godnje 23, 6210 Dutovlje (v nadaljevanju »Trgovec«).

Trgovec si kot lastnik spletne strani www.chicatella.si pridržuje pravico, da kadarkoli brez vnaprejšnjega obvestila spremeni to stran in njene Splošne pogoje poslovanja v skladu z veljavno zakonodajo ter poslovno politiko. Spremembe splošnih pogojev stopijo v veljavo z dnem objave na spletni strani.

 OSEBNA IZKAZNICA PODJETJA

NAROČILO IN SKLENITEV POGODBE

Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in kupcem je na spletni strani www.chicatella.com sklenjena v trenutku, ko kupec opravi naročilo preko spletne trgovine, Trgovec pa nato kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Chicatella naročilo s številko naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče dokler je naročilo v obdelavi.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Chicatella spletne spletne www.chicatella.com, 2 leti od opravljenega nakupa izključno za namene dokazovanja izvedbe nakupa.

NAČINI PLAČILA

Spletna stran www.chicatella.si omogoča naslednje načine plačila:

Izdaja računa

Trgovec po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Račun je skupaj s paketom poslan tudi na naslov kupca.

DOSTAVA

Dobavni roki

Rok za dostavo artiklov, ki so na zalogi znaša 1-3 delovnih dni po Sloveniji in potrudili se bomo, da bodo naročila odpravljena še isti dan. Za artikle, ki niso na zalogi in za dostavo po tujini znaša rok 5-10 delovnih dni.

Ti roki se lahko zaradi višje sile, splošnih nepredvidljivih okoliščin ali okoliščin na strani podjetja, ki opravlja poštne storitve izjemoma podaljša. Za ostale izdelke velja rok dobave, ki je naveden ob izdelku na spletni strani. Vsak izdelek iz spletne strani je dostopen v razumljivem roku.

Strošek dostave 

Strošek dostave plača kupec in po Sloveniji znaša 3,50 EUR z vključenim DDV-jem. Promocijske akcije, ki vključujejo brezplačno poštnino so označene do kdaj je akcija veljavna.

Informacije o dostavi

Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je DPD d.o.o.. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

Težave  z dostavo

Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri DPD d.o.o.

O natančnem času dobave nas vedno lahko povprašate preko elektronske pošte info@chicatella.si.

ODSTOP OD POGODBE IN UČINKI ODSTOPA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik izpolni »Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo« ter ga odda na info@chicatella.si ali po pošti na naslov AdviseMyStyle, d.o.o., Godnje 23, 6221 Dutovlje.

Štirinajst dnevni rok za obvestilo začne teči naslednji dan od dneva prevzema artiklov.

Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila Trgovcu vrniti blago. Kupec mora blago vrniti po pošti na naslov:

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, v originalni, nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. V takem primeru kupec uveljavlja reklamacijski zahtevek.

Potrošnik mora ob vračilu blaga poslati tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Potrošnik mora blago vrniti v roku 14 dni od dneva oddanega sporočila o odstopu pogodbe. Trgovec se zavezuje da bo vračilo plačila opravil najkasneje v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda ali koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon. Darilni boni se ne menjajo za denar.

Strošek vračila

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila artiklov po pošti (ki se obračunava po ceniku dostavne službe).

 ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec se zavezuje potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Za stvarno napako gre:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Kupec je dolžan prodajalca o napaki obvestiti ter natančneje opisati napako, prodajalcu pa omogočiti, da izdelek pregleda. Reklamacijski zahtevek je lahko zavrnjen, če kupec ni z izdelkom razpolagal kot je navedeno v navodilih uporabe izdelka. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 AVTORSKE PRAVICE

Vsa besedila, grafike, fotografije ali druge večpredstavnostne datoteke, ikone, zvočni in video zapisi, logotipi, slogani, trgovska poimenovanja in druge vsebine na spletni strani www.chicatella.com, so last izključno Trgovca. Ne smete uporabljati, reproducirati, kopirati, spreminjati, prenašati, prikazovati, objavljati, prodajati, licencirati, javno izvajati, distribuirati ali komercialno izkoriščati katere koli vsebine ali kako drugače odsvojiti vsebine na način, v nasprotju s temi Splošnimi pogoji poslovanja in v nasprotju z zakonodajo, razen ob izrecnem pisnem soglasju Trgovca.

Zbiranje, urejanje in montaža vseh vsebin na tej spletni strani so izključna last Trgovca. Prepovedana je uporaba ali združevanje vsebin, ki na kakršenkoli način podcenjujejo ali diskreditirajo Trgovca in blagovna znamko Chicatella ali na kakršenkoli drugačen način, ki bi lahko povzročil zmedo ali kršitev vseh veljavnih zakonov ali predpisov.

CENE

Vse cene na spletni strani so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in v skladu s temi Splošnimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe na spletni strani www.chicatella.com in se lahko razlikujejo od cen na drugih prodajnih mestih. Vse cene na spletni strani so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo Trgovec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Roki veljavnosti akcije, ki se med sabo lahko razlikujejo, so navedeni ob posamični akcijski ponudbi.

Koda za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne strani www.chicatella.si. Aktivno kodo najdete na naslovnih straneh oglasnih sporočil, v elektronskih sporočilih ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

Ko vpišete kodo za popust se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila, ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. Popusti se ne seštevajo.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Če ni drugače določeno v Splošnih pogojih, ki urejajo prodajo izdelkov in transakcije izvedene preko spletne strani, Trgovec ne daje nikakršnih implicitnih ali eksplicitnih zagotovil in garancije, da bodo vsebine na spletni strani www.chicatella.com brez odstopanj ali napak.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je kakšen podatek napačen. V tem primeru ali v primeru, da se posamičen podatek izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo Trgovec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Trgovec ne prevzema odgovornosti za morebitno posredno ali neposredno škodo, ki bi lahko nastala zaradi uporabe te spletne strani brez soglasja uporabnika.

Upoštevajte, da lahko obstajajo določene naloge, ki jih Trgovec ne more sprejeti in jih lahko prekliče. Trgovec si pridržuje pravico, da po lastni presoji, zavrne ali prekliče vsako naročilo iz kateregakoli razloga. Nekateri dogodki lahko povzročijo težave pri vrstnem redu, zagotovitvi ustreznih količin, pravilnih informacij o cenah in izdelku ali težave v zvezi s plačilnimi sistemi, zato lahko zahtevamo dodatna preverjanja preden sprejmemo katerokoli naročilo.

Trgovec lahko brez predhodnega obvestila, takoj odpove pogodbo ali prekliče vse ali del svojih pravic in obveznosti iz teh Splošnih pogojev in takoj prekine dostop do spletne strani tako, da uporabniku prekliče geslo in identifikacijo računa, izdanega za uporabnika ali gosta in zavrne uporabo spletnega mesta www.chicatella.com v celoti ali delno, če ugotovi poskus zlorabe ali poskus oškodovanja s strani uporabnika. Vsako prenehanje te pogodbe ne vpliva na pravice in obveznosti (vključno brez omejitev, tudi za plačilo obveznosti) strank, nastalih pred datumom odstopa oz. prekinitve pogodbe.

REŠEVANJE SPOROV

Pritožbe

Trgovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 30 384245. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@chicatella.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Pravna podlaga

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Trgovec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošni pogoji začnejo veljati z dnem zadnje spremembe, ki je bila narejena 14.10.2020.

Tvoja Chicatella.